اوه موسوی دوشنبه راهی روسیه می شود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
28 / 11 / 1391برچسب:, :: 5:57 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


کاوه موسوی دوشنبه راهی روسیه می شود

کاوه موسوی دوشنبه راهی روسیه می شود

قهرمان و رکورد دار پرتاب چکش ایران و آسیا گفت: به منظور حضوری قدرتمند در رقابت های کشورهای همبستگی اسلامی و کسب آمادگی هر چه بیشتر راهی اردوی آماده سازی در کشور روسیه می شوم.

کاوه موسوی در گفتگو باپایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، افزود: این اردو با هماهنگی های انجام شده از سوی مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام گرفته است و روز دوشنبه30 بهمن ماه از طریق فرودگاه تبریز عازم شهر آدلر کشور روسیه خواهم شد تا زیر نظر سرگی لیتوینوف رکورددار پرتاب چکش المپیک و مربی حال حاضر تیم ملی روسیه تمرینات خود را ادامه دهم.
وی افزود: این اردوی 75 روزه  به منظور حضوری شایسته در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، ترتیب داده شده است.
موسوی گفت: اردوی آمادگی روسیه فرصت مناسبی برای رسیدن به آمادگی صد در صد است و امیدوارم با کسب مدال در رقابت های کشورهای همبستگی اسلامی بار دیگر بتوانم نام و پرچم ایران را به رخ حریفان بکشم.
موسوی با اشاره به کسب رکورد قابل قبولش در رقابت های قهرمانی غرب آسیا گفت: از کسب مقام نایب قهرمانی و ثبت رکورد 70 متر و 36 سانتی متر بسیار راضی ام چرا که ثبت این رکورد در فصل سرما بدون انجام تمریناتی منسجم و مستمر مقام بسیار قابل قبولی است و من با تمام توان و نیروی بالفعل و بالقوه ای که داشتم در این مسابقات حضور داشتم.
وی در خصوص پیوستن به باشگاه ایران خودروی تبریز گفت: پیشتر قرار بود با این باشگاه برای حضور در رقابت های لیگ کشور قرار داد ببندم ولی به دلیل برخی مشکلات از این تصمیم صرف نظر کردم.
وی در ادامه از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون دوومیدانی تقدیر و تشکرکرد
موسوی هم اکنون با قرار گرفتن در رنگینگ بیست و یکم المپیک لندن ، قرار گرفتن در جمع سه ورزشکار برتر آسیا و رکوردار برتر ایران به عنوان یک چهره شناخته شده در سطح ایران، آسیا و جهان مطرح است و امید زیادی برای کسب عناوین بیشتر و بالاتر در رشته پرتاب چکش دارد.
گفتنی است کاوه موسوی تجربه ی کسب شده در این رشته را مدیون فداکاری ها و برگزاری تمرینات مستمر زیر نظر  پدرش ،صادق موسوی رکورددار 20 ساله پرتاب چکش ایران و دارنده مدال ارتش های جهان  می داند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 525
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 525
بازدید ماه : 631
بازدید کل : 13140974
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7